dijous, 22 de novembre del 2007

Què és la web 2.0 ?

Després de tres sessions del curset de la web , cada vegada li tinc més pànic a l'aparell infernal nomenat "ordinador". Ja sé que les noves tecnologies m'acacen però necessite unes pautes més estructurades per poder seguir pas a pas tot el que vull aprendre i fer. A més a més sempre contant amb què les infraestructures de la xarxa siguen les més òptimes.
M'agradaria fer cada pas lentament amb algú al meu costat que puga ajudar-me, sinò tanta informació junta es convertix en caòtica per a mi.

Sincerament no sé que significa web 2.0. No obstant vull aprendre. Primerament perquè ho necessite professionalment i segonament per superació personal.


enllaç http://eduquemnos.lamiradapedagogica.net/?cat=69
´

Per poder tenir més informació sobre el curset que estem realitzant podem accedir a web cat









per il.lustrar el meu comentari hi penjaré unes fotos que representen el meu estat d'ànim







tot el que deuria haver fet deuria estar en aquest video
http://www.videolever.com/view_video.php?viewkey=6edd3015b3edc9a11367




4 comentaris:

Begonya Mezquita ha dit...

Doncs no està gens malament donat el pànic de què parles. de fet, ja gairebé ho tens liquidat, això (parle de la feina de la setmana, és clar). Ah, i no oblides que la creativitat és fonamental.

ProfeMus ha dit...

Anim Maribel! Com diu Amparanoia:

Comenzar es difícil, pero vamos dando los pasos!!!

piripau ha dit...

Tindràs poca vergonya!!!!

¡Si ya lo has hecho todo!

Ya me explicarás cómo lo has conseguido.

asv ha dit...

Muy bien, es muy divertido estar haciendo blogs